To Know

11/07/2011

Canada

 "Harva tietää miltä meistä tuntuu", hän painottaa kuin olisimme jotain paljonkin erikoisempaa kuin muut kuolevaiset.
"Joku käy sen 8 tuntia päivässä töitä, seki vaatii hirmuisasti ponnisteluja ja energiaa sitten ne menee kotiin lojumaan. Elämällä pitää tehdä jotain joko sitä askartelee, pelaa tai just harrastaa."
Canada. Hän on Canada, juttelimme matkustamisesta mutta hän ei ole käynyt Kanadassa.

Tänään oli hyvä päivä pakata pojan tavarat pussiin. Ei oltu kauaa joten pussi sai riittää.
Tunnen kuin minulla olisi yksi työpaikka vähemmän, sanonkin usein vahingossa että minulla on kolme työpaikkaa.
Huomasin kun nauroin treeneissä, rakastan joukkuettani.
Huomasin kun nautin työkavereistani. Rakkautta ei voi jakaa kaikille varsinkaan jos muut saa liian helposti kiedottua pikkurillin ympäri.
Parisuhteessa se toinen tai toiset yleensä joutuu pelkäämään mua mun roolista huolimatta.
Loppujen lopuksi mun rooli on olla tyttö, pieni, tottelevainen mutta se saa tahtonsa aina läpi.
Virtahepo olohuoneessa josta minä jatkuvasti mainitsen.


Mulla on todella voimakas olo. Haluisin kertoa siitä kaikille, ainakin Canadalle mutta se on liian aikaista ja tunkeavaa. Mä voin tehdä ihan mitä vaan, olla aito ja oikee. Nicole.

 
Shoppailin tänään mutta en ostanut oikein mitään - mitä voisi kuvitella vaatteita ja alkkareita.
Ostin ImagineFX:n, Skinny Bitchin ja Dance Central 2:n. Lukemista ja tanssittavaa.

Mutta mä en uskalla nukkua yksin. Mun koti vähän humisee. Sleepbuddies, anyone?

No comments:

Post a Comment

kewl pika-pika