To Know

8/06/2011

Lankojen poisto

En tahtoisi julkaista tälläistä.
Jotten jäisi anonyymiksi todistan olemassa olonitällä tavoin.

Tämä kirjoitus koskee erityisesti "Lautoja".

Tiedämme kaikki valokuvien olevan vapaasti internetissä ja jokaisella on vapaus sanoa ulkonäöstäni mitä ovat mieltä, kuitenkin kunnianloukkaus on asia erikseen ja rakkaassa Suomessamme rangaistava teko. 

Olen mielestäsi mitä tahansa adjektiivia et ole oikeutettu todistamaan minusta vääriä väitteitä muiden luettavaksi.

En ole myöskään pitänyt siitä että henkilökohtaisia tietojani jaetaan kyseisillä sivustoilla.
   Voisimme kuvitella sen olevan harmitonta, kuitenkin seurauksia voi olla useampia kuin näin käy  tietojeni päästessä vääriin käsiin.
  Viime vuonna en voinut asua kotonani koska postiluukustani tuli kirjeitä henkilöltä joka oli löytänyt minut laudalta - eli hän tiesi missä asun. En tahdo tälläisiä ihmisiä ovelleni olkoot heidän agendansa mitä hyvänsä, hyviä, huonoja tai huumoripitoisia - minua ei huvittanut ja oloni ollut täten turvallinen.
Tämä on myös osa syynä siihen etten katso tätä touhua hyvällä, minä olen oikeutettu elämään ilman pelkoa omasta turvallisuudestani ja kotirauhastani, postitse tai puhelimitse.
 
En rupea jahtaamaan ylläpitäjiä. Monet muut sivustot ovat osanneet pitää yhteystietonsa esillä, olen saanut heihin yhteyttä ja he ovat pyynnöstäni poistaneet epätodenmukaisia postauksia tai kokonaisia lankoja.

Toivon että te teette samoin, poistatte jokaikisen minua käsittelevän langan tai kaiken vääräksi todettavan tiedon minusta langoista, Sunnuntaihin 7. Elokuuta 2011 klo 16.00 mennessä.
Kyseisen ajan jälkeen aion olla muihin tahoihin yhteydessä - Uskokaa tämä on mielestäni kilttiä.

Minä vihjaan olevani kyllästynyt.
En ole tehnyt ketään kohtaan väärin, jos kuitenkin koet niin, tervetuloa avautumaan minulle henkilökohtaisesti.

- Nicole 'BabyNeko' San Juan

No comments:

Post a Comment

kewl pika-pika