To Know

11/14/2011

En vielä tänä yönä

Olin töissä. Tykkään työpaikastani mutta tänään maistumiseen tarvittiin kahvia, kovasti yritin vastustella.
Kello oli neljä ja jo kovin pimeää mut silti läksin salille.
Tuntuu kuin olisi saanut paljonkin aikaiseksi tänään.
Tein ruokaa, suolaista ja kuumaa. Vegaanista makaroonilaatikkoa.
Vegaanisuus on mulle tosi hyvä tekosyy. Se olkoot ainoa aikuinen asia mikä saa ahistaa.
Keskityn olemaan naiivi, mun nenä, mun shortsit ja mun hiukset "Hän on talon värittömin henkilö"
Mä haluan olla vain todella pieni. Tosi pieni.

Tulipa tehtyä jopa video.
Aion kehittää mun hyppyjä ja päällis venytyksiä.
Hypyissä parannettavaa on nilkat, jalat yhteen ponnistuksessa ja jos malttaisin olla siististi pitempää perusasennossa... mut en aatellu sen olevan videoiden kannalta oleellista.
Videolla on kans venytyksiä "väärällä" jalalla jota rupean nyt kehittelemään - jos ei tunnista niin ne on selkeästi ne huonomman näköiset.
Ja toki mun molemman puolen spagaatit. Mun tavoite on saada mun ponnari koskettamaan mun jalkaa.

 Eilen olin Kiasmassa, kummallista kuinka nautin seurasta jossa olemme joko päivä tai yö.
Tykkään kun ihmiset puhuu selkeesti.

No comments:

Post a Comment

kewl pika-pika